یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

دلتنگی

1392/8/6 19:12
نویسنده : مامان خوشبخت
229 بازدید
اشتراک گذاری

دلم خیلی گرفته ، کاش یکم بزرگتر بودی، الان که دارم این پست رو برات میذارم  اینقدر مظلوم خوابیدی که دلم برات تنگ شده چون خونه خیلی سوت و کور و ساکته، وقتی بیداری اینقدر باهات سرگرم میشم که نمیدونم کی وقتم میگذره، نمیدونم چرا اینقدر احساس تنهایی میکنم. خدا تو و بابایی  رو از من نگیره، میدونی چیه خیلی دوستتون دارم، خیلی خییییییلی زیاد.قلبماچماچماچقلب

 

 

خدایا تو را به خاطر تمام داده ها و نداده هایت شکر میکنم، داده ات نعمت است و نداده ات حکمت.                                               
                                                                                                                                                   

                                                                                                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین
15 آبان 92 15:30
چه گل دختر دوست داشتنیو نازی دارین.


خدا براتون نگهش داره.


خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.









مرسی گلم لطفا آدرس بذارید ؟