یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

شیرین تر از عسل

1392/8/20 16:27
نویسنده : مامان خوشبخت
421 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدات بشم گوگولی بغل، جدیدا یاد گرفتی تو خونه میچرخی و مدام میگی بیده بیده (یعنی بده) ماشالله خیلی شلوغ شدی و تند تند تو خونه میگردی و بهم میریزی.

عسلکم دیگه کم کم کلمه ها رو تکرار میکنی و منو بابایی عاشق اون حرف زدنتیم، تو خونه داری بازی میکنی میگم یاسی بابا اومد تو هم فوری اون چشمای خوشگلتو گرد میکنی میگی گوووووووووو  ( کو ) نمیدونی چقدر خوردنی میشی.

وقتی من تو آشپز خونه کار دارم تو هم میای پیشم و تا من کارم تموم میشه تو هم از اونور آشپز خونه رو کن فیکون میکنی، امروز برا اولین بار دیدم دستگیره ی گازو گرفتی و بلند شدی کلی برات ذوق کردم اما ساعت 12/5 که اومدم غذا رو چک کنم دیدم زیرش خاموشهمتفکر فکر کردم چون خیلی شعله ی گازو کم کردم خاموش شده اما بعد از ناهار وقتی داشتم ظرف هارو می شستم  دیدم اومدی گیر دادی به گاز و زیر کتری رو خاموش کردی تعجب، وااااااااای از دست این خانوم موشه اما بالاخره مچتو گرفتم.

دیروز با بابایی بردیمت مرکز بهداشت ماشالله همه چیزت نرمال بود: دور سر 47، قد 78، وزن 10/5.

                                                         

دختر زیبای منقلبماچقلب

                                                      

فرشته کوچولو فرشته

                                              

                                             

لباس جدید البته اون کلاه رو عمه رویا زحمت کشیدن خریدن، مبارکت باشه عزیزم. 

                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیسو وآیسا
21 آبان 92 15:40
چقدر نازی عزیزم... کادوهاتم مبارک به شادی بپوشی عزیزززم ممنون
مامان یاسمین زهرا
25 آبان 92 14:03
ماشاا... خیلی خوشگلی عزیزم مرسی