یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

آش دندونی و راه رفتن یاسمین !!!

1392/8/28 10:24
نویسنده : مامان خوشبخت
566 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه بعد از ظهر رفتیم تویسر کان تا تعطیلات رو اونجا باشیم.

تو اون چند روز حسابی خوش گذروندی و با بچه ها بازی میکردی، مدام ماشین آریا رو میگرفتی و میرفتی یه گوشه بازی میکردی عاشق جای شلوغ هستی وتا وقتی که اونجا بودیم یا پیش خاله ها و دایی ها بودی یا با بچه ها بازی میکردی.

جیگر طلای من بس که این دندونت در نیومد که دیگه من خسته شدماوه، خودم دست به کار شدم و برات آش دندونی درست کردمنیشخند، اما بعد از اینکه آش رو خوردیم  و یه کم هم به تو دادیم بلافاصله دستت رو گذاشتی زمین و بلند شدی دو سه قدم راه رفتیتعجب، واااااااای  باورمون نمیشد پرنسس کوچولو راه رفت.

ولی تا حالا که رو دندونت تاثیر نذاشتهزبان، جدیدا خیلی شلوغ شدی هر چی میدم دستت بخوری نصفش رو میخوری بقیش رو میریزی تو خونه منم مدام در حال تمیزی ام.

 

                          

 تلویزیون نشون میده دارن سینه میزنن تو هم  رفتی چسبیدی تلویزیون با یه ذوقی دست میزنیخجالت هر چی سعی میکنم یادت بدم سینه بزنی فایده نداره اما الان دیگه یاد گرفتیچشمک   
                 
یاسی خانوم با آقا طاها مشغول بازی              
    آریا داره به یاسی غذا میده 

                                                   

  محمد امین پسر خاله زهرا    
                                                       
اینجا داری بازی میکنی

                                                                                                      

 اینا رو هم بابایی برات خریده 
                       
اینم آش دندونی
                             
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

'گل هاي بهشت
27 آبان 92 15:12
سلام وب زيباي شما را لينك كردم.
مامان آیسو وآیسا
29 آبان 92 13:22
وای خیلی خوشمزه بود اون آش هوس کردم... عزیزم آش فقط دسته جمعی حال میده ولی تو خانواده ی ما فقط من اش دوست دارم همه ی اون آش موند واسه خودم
مامان یاسمین زهرا
29 آبان 92 13:29
ماشاا... چه زود راه افتاده عزیزممممممممم