یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

یاسمین کنجکاو میشود...

1392/8/29 13:11
نویسنده : مامان خوشبخت
189 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من دورت بگردم مامانی، این روز ها همش فکر اینی که چیز های جدید کشف کنی ومن باید همیشه از تو سوراخ سنبه ها بکشمت بیرونچشم.

عاشق اینی که در کابینت ها رو باز کنی و ببینی تو شون چی داره، همین امروز در کابینت رو باز کردی بودی و من هم طبق معمول داشتم آشبزی میکردم که یهو دیدم همه ی ادویه ها رو ریختی بیرون و داری ازشون میخوری تعجب، منم بلافاصله گرفتم درشون رو چسب زدم تا دیگه بازشون نکنی، آخه فرشته ی نازنینم اگه از اون فلفل ها میخوردی چی؟؟؟ اون وقت هم دهن تو می سوخت هم قلب مندل شکسته، اما دیگه نمیتونی بازشون کنینیشخندمیری میشینی پیش کابینت ها و با مظلومیت نگاه میکنی .من فدای این همه شیرین کاری هات بشمبغل.

 

                             

مراحل سرقت از کابینتخوشمزهخنده

                                                                                                                                                        

  این در تا اطلاع ثانوی پلمپ میباشدزبان

                                                  

ببین چقدر مظلوم نگاه میکنی تا من در رو برات باز کنم ولی من.... خنده

                                                

دیگه نقشه کشیدن فایده نداره زباننیشخند

                                                    

یه خواب راحت بعد از کلی خرابکاریخواب

                                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیسو وآیسا
29 آبان 92 13:23
مثل فرشته ها خوابیدی عزیزم... این مشکل همه مامانهاست دیگه وروجکها خیلی کنجکاو وعاشق کشفن... من عاشق همین کنجکاوی هاشونم