یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

دختر شکموی ما

1392/9/11 13:02
نویسنده : مامان خوشبخت
207 بازدید
اشتراک گذاری

                                                              

هفت روز دیگه یک ساله میشی هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ملوسک خانم.                                                                                                            

                

ماشاا... روز به روز شیطون تر و شیرین تر میشیدیشب ساعت 12/5 هر کاری کردم نخوابیدی هی بهونه میگرفتی دیگه واقعا خسته بودم و خوابم میومد منم بلند شدم واست یه دونه تخم بلدرچین آب پز کردم اخه خیلی دوست داری گفتم شاید اونو بخوری بخوابی ولی فایده ای نداشتکلافه، یه دونه چیپس فلفلی بابا خریده بود منم گذاشتمش تو خونه تو باهاش بازی میکردی من و مجتبی هم غرق تماشای تی وی شده بودیم که یهو دیدیم دقیقا پشتت رو کردی به ما و هیچ سر و صدا هم نمیکنی بابایی گفت حتما داره خرابکاری میکنه، بعععععلههههه سرکار خانم با اون دستای کوچولو پاکت چیپس رو باز کرده بودی وداشتی دو لپه میخوردیتعجبخوشمزهآخه من چی بهت بگم جوجه

داشتیم چای میخوردیم تو با صدای بلند داد میزدی ق ق ق من و بابا هم دنبال اینکه تو چی میخوای که در آخر فهمیدیم میگی قند.نیشخند

                                                                 

                


                                       دخی شنگول خرابکار                                   

                               

به این میگن تیپ داش مشتیزبان

 

 

عاشقتم نی نی

خانم دکتر ما

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمین زهرا
11 آذر 92 12:43
عزیز خوشگلمممممممممممممممممممم شیطونک 7 روز دیگه حسابی خانوم میشیااااا بوس برا صورت مخملی و خوشگلت
مامان آیسو وآیسا
11 آذر 92 13:19
قربونت برم چقدر عینک بهت میاد
نیلوفر/مامانه روژینا
14 آذر 92 4:46
عزیزدلم پیشاپیش تولدت مبارک.تا یکسالگیت فقط 3 روز مونده. دوستت دارم. چیپس هم نوووووووش جونت. مامانی مرسی که به وبلاگ دخملی سر زدی با افتخار لینک شدید.
مامانی درسا
17 آذر 92 1:12
تولدت مبارک عزیز دل انشاالله همیشه شاد باشی
مامان خوشبخت
پاسخ
ممنونم
mamane mahya
17 آذر 92 15:23
salam khanomi tavalodet mobarak hezar sale beshi
مامان خوشبخت
پاسخ
مرسی عزیزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
22 آذر 92 13:12
خوشگله خوش تیپ وخوش خوراک منننننننننننننننننننن