یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

تولد یک سالگی +واکسن یک سالگی

1392/9/20 17:08
نویسنده : مامان خوشبخت
581 بازدید
اشتراک گذاری

  

سلام خانوم کوچولوی من ببخشید که دیر اپت کردم آخه لپ تاپ خراب شده بود و بابایی مجبور شد دو بار ویندوزش رو عوض کنه.

روز شنبه برات تولد گرفتیمعمه رویا و عمو امید, عمه فاطمه، آقا جون و عزیز جون(بابا و مامان بابایی) هم بودن خییییییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییلی خوش گذشت اما جای آقاجون و مادر جون خالی بود چون نیومده بودن ناراحتاما من بهشون قول دادم که هر وقت رفتیم تویسرکان یه تولد هم اونجا بگیریم،حلهههههههاز خود راضیچشمک.

 

دیروز (17آذر) بردیم تا واکسن یک سالگیت رو برات بزنن، اما چون دیر رفتیم خانومه عجله داشت و خیلی بد تزریقش کرد الهی من بمیرم که دردت اومد دلم کباب شددل شکسته و کلی هم گریه کردیگریهاما خدارو شکر بعدش اذیت نشدی و تب هم نکردی.قد و وزنت هم ماشاا... عااااالی بود.ماچ

قبل از مهمونی میخواستم بهت موز بدم که خودت دوست داشتی اینجوری بخوریخنده

اینم از کیکت که مثلا شکل کیتی هست!!!!!!!!!

آقاجون تازه از راه رسیده بود تو رفته بودی جلوش و براش میرقصیدی اونم زقص کردییییییییینیشخند

 

خیلی از کیکت خوشت اومده بودزبان

 

و امااااااااااااااااااااااااااااااا کادوها:

                                                       

کادوی من و بابا جوووووووووونقلب

کادوی عمه رویا:بلوز شلوار+20 هزار تومان پول

 

کادوی عمه فاطمه:عروسک نی نی که تو عاشقشی+20 هزار تومان پول

 

کادوی عزیز جون و آقا جون هم 70 هزار تومن پول بود.
بعد از جشن هم از خستگی بغل آقاجون خوابیدیخواب

 

 

دست همگی درد نکنه ایشاا... که بتونیم جبران کنیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمین زهرا
18 آذر 92 23:32
خوشگلم عزیزم شیرینم تولدت مبارک همیشه سلامت و شاد باشی گلممممممچه کادوهایی مبارکت باشه
مامان خوشبخت
پاسخ
مرسی عزیییییییییزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
22 آذر 92 13:11
لهی دورت بگردم تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی ونازنین ببخش دیر اومدم خاله جون برا تبریک خوشگلم امیدوارم کنار خونواده عزیزت همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشییییییییییییییییی وبهترینها نصیبت بشه
مامان خوشبخت
پاسخ
خدا نکنه ممنون خانومی
مامان هيراد
22 آذر 92 18:28
سلام عزيزم وبلاگ خوشگلي داري ممنون كه به ما سرزدي
مامان خوشبخت
پاسخ
چشمات خوشگل می بینه خانومی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
25 آذر 92 11:04
ووی خدا این دخمله چقدر خومزه اس تولدت مبارک کوشولو موشولو. انشااله همیشه شاد و سلامت و باعزت زندگی کنی.
مامان خوشبخت
پاسخ
هدی جون مرسی از حضور گرمت
مامان هيراد
25 آذر 92 14:13
سبدي هست در انديشه من كه پراز گل بدهم هديه به تو غافل از آنكه تو خود ناب تري يك جهان گل بخورد غبطه به تو
مامان خوشبخت
پاسخ
عالییییییییی بود مرسی
مامان یوسف و یگانه
29 آذر 92 8:40
عزیز من گل من تولدت مبارکببخشید دیر تبریک گفتم آخه الان وبتونو پیدا کردم
مامان خوشبخت
پاسخ
مرسی خاله جون
نیلوفر/مامانه روژینا
6 دی 92 2:18
شرمنده که با تاخیر تولدت رو تبریک میگم خوشگل خانم انشالله 120 سال زنده باشی و همیشه شاد و موفق باشی عزیزم.
مامان خوشبخت
پاسخ
مرسی عزییییییزم