یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

این روز های یاسمین

1392/9/26 18:24
نویسنده : مامان خوشبخت
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی شیطون من.

این روزها اینقدر تخس شدی که کارهات واقعا دیدنی شده.

دیگه ماشاا... قشنگ راه میری و مدام در حال قدم زدنی از این اتاق به اون اتاق.

دیروز از خواب بیدار شدی دیدم یکم تب داری منم فوری بهت استامینوفن دادم خدارو شکر خوب شدی فکر کنم به خاطر امپول یک سالگیت بود آخه میگن بعداز یک هفته علایم سرماخوردگی میده .

 

این عکس رو تو تابستون (مرداد ماه) ازت گرفتمقلبماچ

 

دیروز تو اتاق بودی دیدم صدات نمیاد اومدم دیدم یه دفتر و خودکار از تو قفسه بر داشتی داری خط خطی میکنی.

خوشمزه

مژه

مژهاولین باری که موهاتو خرگوشی بستممژه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسو وآیسا
26 آذر 92 20:43
عزیزدلم چقدر خشگل عکست خصوصی
mAhyA
27 آذر 92 16:16
ماشالله ماشالله مثل ماه میمونه عااااااشق عکس اولش شدم
مامان هيراد
27 آذر 92 16:51
هندونه بده قاچ كنم لپتو بده ماچ كنم انار بده دون كنم درداتو درمون كنم غماتو بده چال كنم بخند تا من حال كنم يلدا پيشاپيش مبارك
مامان خوشبخت
پاسخ
ممنون
مامان یاسمین زهرا
28 آذر 92 1:37
خیلی عزیزی گلم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 آذر 92 2:26
روی گل شما به سرخی انار شب شما به شیرینی هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا شب یلدا مبارک http://www.niniweblog.com/upl/min/13874432738.jpg
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 آذر 92 19:30
عزیزم چقدر خوشگل شدی نازنینم قربون چشمای درشت ونازت بشم مننننننننننننننن الهی فدات داره هنرنمایی میکنه عزیزم ماشاله
مامان خوشبخت
پاسخ
هنر نمایی اونم از نوع یاسمینی
mamane mahya
1 دی 92 18:39
سلام عزیزم به به چه دخملی نازی خدا حفظت کنه چه عکسای نازی گرفتی تو هم مثل محیا عشق مداد دفتری
مامان خوشبخت
پاسخ
سلام گلم مرسی
نیلوفر/مامانه روژینا
6 دی 92 2:20
اخی ماشالله به یاسمین زهرا جان که تاتی میکنه. دخملیه ما که خیلی تنبله وهنوز راه نیفتاده ای جانم روژینا هم خیلی به خودکار ومداد و کاغذ علاقه داره واااااااای تو اون عکسه که ماله مرداد ماهه خیلی خوردنی هستی عزیزم. بووووووووووووووووووووووس
مامان خوشبخت
پاسخ
واقعا من فکر کردم راه میره،باید تا الان راه میفتاد بزاریتش تو روروئک شاید تاثیر داشته باشهوقتی یاسمین خودش تنهایی بلند میشد من مدام دستهاشو میگرفتم وتاتیش میکردم شما هم اینکارو کنید خیلی تاثیر داره