یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

کارهای جدید ....

1392/10/9 20:36
نویسنده : مامان خوشبخت
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک خوشگل من:

ماشاالله دیگه کم کم داری بزرگ میشی و روز به روز کلمه های جدید تری یاد میگیری ومن و بابایی خوش حال از این که عروسکی چون تو داریم روزی هزاران بار خدا رو شکر میکنیم

واما از بلبل زبونی جدیدت بگم که مدام صدا میکنی مَییییییَییییییم(مریم)بده مَیَم بیا وقتی هم حواسم نباشه صدا تو بلند میکنی و با عصبانیت میگی میَییییییییییییَیییییییییییییییم فکر کنم از بابایی یاد گرفتی اسمم رو صداکنی ولی موقع غذا خوردن یا وقتی که خوابت بیاد صداتو نازک میکنی و با مظلومیت میکنی ماما(مامان) مژه یه همچین بچه ی با سیاستی هستی تو نیشخند

اما کلاً من عاشق اینم که روزی هزار بار صدام میکنی یا مامان یا مریم
راستی جدیداً یاد گرفتی گوشی موبایل رو میزاری رو گوشت و میگی اَیی (اَلو)

میگیم گوشِت کو دستت رو میذاری رو گوشِت،

میگیم دندونت کو دستت رو به دندونت میزنی

جدیداً یاد گرفتی تا صدای آهنگ بیاد میرقصی اگه غمگین باشه سینه میزن.

تا حرم امام حسین یا امام رضا رو تو تی وی میبینی شروع میکنه سینه زدن.بغل

 

 

دیروز رفتیم بیرون خرید، تا برگشتیم خونه فوراً جورابت رو درآوردی و با ذوق رفتی سمت  لپ تاپ رو روشنش کردی منمتعجببغلقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شکوفه
11 دی 92 11:19
مامان مييييييييييييم چه حالي مي کني با شيرين زبوني هاي دخملتاااااااا خدا حفظش کنه منم چند وقتيه تو فکر اينم که اسم دخملمو ياسمين زهرا بذارم ولي به هر کي ميگم ميگه طولانيه يا ياسمين بذار يا زهرا... ولي من هم ياسمين و دوس دارم هم زهرا شما راضي از اسم دخملي؟طولاني نيس موقع صدا زدن؟
مامان خوشبخت
پاسخ
حال میکنم چه حااااااالی من که خییییلی این اسم رو دوست دارم وا قعا با معنی و زیباست. ما بیشتر بهش میگیم یاسی خیلی خوبه . مجبور نیستی همه ی اسمش رو همیشه صدا کنی میتونی مثل ما مخففش کنی
نیلوفر/مامانه روژینا
13 دی 92 2:24
فدای شیرین زبونیات عزیزم.مامان میییییییییم از طرف من حسابی ببوسش
مامان خوشبخت
پاسخ
مرسی عزیزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
15 دی 92 17:13
قربون این شیرین زبونیا وشیرین کاریات برم من میبوسمت محکم
مامان خوشبخت
پاسخ
بوسسسسسسسسس واسه ثمین جونم
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 19:09
ای جووونم دخمل ناززز وشیرین مثل عسسسسسسسسسسسسل
مامان هيراد
17 دی 92 17:45
اي جانم خدا حفظش كنه براتون
مامان خوشبخت
پاسخ
مرسی عزییییییییییییزم
مامان هيراد
17 دی 92 17:47
بك گراندت خيلي خوشگله آدرسش رو بهم ميدي
مامان خوشبخت
پاسخ
http://zibasaz.niniweblog.com/http://برو تو لیست شکلکها پایینش نوشته بکگراند برای وبلاگها