یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

13 ماهگی و کار های جدید

1392/10/24 16:49
نویسنده : مامان خوشبخت
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام:

امروز همینجوری داشتم شبکه ها ی تلویزیون رو عوض میکردم که دیدم یکی از شبکه ها داره برنامه کودک میده تو هم طبق معمول داشتی خونه رو زیر و رو میکردی ولی تا برنامه کودک رو دیدی بدو رفتی چسبیدی میز تلویزیون و تکون هم نمیخوردی منم داشتم از تعجب شاخ در میاوردم چون تا امروز هر چقدر برات برنامه کودک میذاشتم دوست نداشتی ولی امروز حتی هر چقدر صدات میکردم بهم توجه نمیکردی.

 

 

 

یک کلمه ی جدید هم یاد گرفتی:

آب:وقتی تشنت میشه میری تو آشپزخونه و با صدا بلند میگی آااااااب.

 توی بهمن ماه قراره که دو تا نی نی خوشگل به جمع مون اضافه بشه یکی نی نی عمه رویا که زود تر میاد و دختره. اون یکی هم نی نی دایی رضا که پسره.

راستی نی نی خاله فاطمه هم توی عید میاد اونم پسره، خلاصه حسابی جمع تون جمع میشهزبان.

از کارهای جدیدی که یاد گرفتی اینه که:

اگه ببینی یکی داره آدامس میخوره فوری میگی ماما مُخوام(مامان میخوام) و ایقدر میگی که ما هم مجبور میشیم تسلیم بشیم و بهت بدیم جالب اینجاست که تا یکی دو ساعت میجویش و اصلا قورت نمیدی و وقتی ازش خسته میشی میاری میدیش به من ماچ.

جدیدا یاد گرفتی عروسکهاتو بغل میکنی و میگی نا نا نا نا ( مثلا لالایی واسشون میگی)نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نیلوفر/مامانه روژینا
24 دی 92 15:47
اخی عزیز خاله.چه قدر بامزه که ادامس میخوری من تا حالا به روژینا ادامس تدادم.میترسم قورت بده
مامان خوشبخت
پاسخ
منم اول میترسیدم اما بعد از اینکه عمه ی باسی بهش آدمس داد دل و جرات پیدا کردم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
25 دی 92 3:36
الهی فدای تو خوشگلم بشم که انقدر نازو ماه شدی وشیرین زبون
مامان خوشبخت
پاسخ
خدا نکنه بووووووووووووووس واسه ثمین نازم
مامان آیسو وآیسا
26 دی 92 18:12
13 ماهگیت مباررررررک ناز دونه خانوم خشگل
مامان خوشبخت
پاسخ
ممنون خاله جون
mamane mahya
27 دی 92 16:09
salam khanomi toham ke pestonak mikhori mahya ham mesele shomast del nadare bedone on bashe khoda kone harche zodtar velesh konin
مامان خوشبخت
پاسخ
آره واقعا من همیشه استرس اینو دارم که نکنه یاسی رو نتونم از پستونکش جدا کنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 دی 92 0:40
سلام عزيزم ممنون از حضورتون..... متاسفانه رمز هاي من يك ماه است عزيزم انشالله از پست جديد در خدمتتون هستم...اي جان چه نئ نئ نازي چه خومشل تلويزيون ميبينه ببوسيدش... ١٣ ماهگيشم مبارككككك
مامان خوشبخت
پاسخ
سلام ممنونم مرسی
مامان هيراد
28 دی 92 16:19
چه خوب خودشو مشغول ميكنه
مامان یاسمین زهرا
29 دی 92 23:48
مبارکه عزیزمممممممم.فدای ادامس خوردنت دوست دارم خیلی نازی ماشاا...
مامان خوشبخت
پاسخ
ممنووووووون،،مرسی
مامان هيراد
30 دی 92 9:45
پروردگارا آرامش را همچون دانه هاي برف آرام و بي صدا بر سرزمين قلب كساني كه برايم عزيز هستند جاري بگردان آمين
مامان خوشبخت
پاسخ
آمین